Skip to main content

Podvojné účetnictví online

Zvyšte efektivitu svého účetnictví s DRAGON CLOUD, online platformou pro podvojné účetnictví online. Naše řešení nabízí výjimečnou bezpečnost, datové úložiště v cloudu a jednoduchou implementaci s řízením přístupových práv.

Naše řešení

Kdo vede podvojné účetnictví

Podvojné účetnictví je povinné především pro právnické osoby – v podnikání se jedná zejména o společnosti s ručením omezeným a akciové společnosti. Fyzické osoby a OSVČ vedou účetnictví hlavně v případě, že za předcházející kalendářní rok jejich obrat přesáhl 25 milionů Kč. Povinnost dále platí pro soukromé osoby, které jsou zapsané v obchodním rejstříku.

Kromě toho musí podle zákona č. 563/1991 Sb. vést účetnictví také například svěřenské a investiční fondy, družstva, společenství vlastníků bytových jednotek, nestátní neziskové organizace (kromě výjimek) a organizační složky státu jako obce, kraje či vysoké školy.

Podvojné účetnictví ale OSVČ mohou vést dobrovolně, i když jim to neukládá zákon. Pro některé podnikatele to totiž může být přehlednější způsob evidence.

V účetnictví se všechny položky zapisují takzvaným podvojným způsobem. Používají se dva účty – „Má dáti“ na levé straně (MD) a „Dal“ (D) na straně pravé. Každá položka na jednom z těchto účtů je spárovaná s údajem na druhém účtu.

Co vám můžeme nabídnout

Podporujeme široké spektrum účetních programů a máme bohaté zkušenosti s provozem a správou těchto systémů. Úzce spolupracujeme s výrobci a dodavateli těchto aplikací.

V rámci naší platformy DRAGON CLOUD provozujeme více než 30 účetních systémů pro vedení podvojného účetnictví online. Tyto systémy podporujeme nespočtem doplňkových služeb a technologií pro digitalizaci firemního prostředí, jako je zpracování dokumentů (LiDok), automatizace pracovních procesů (Wflow), a digitální nástroje (DigiToo) a mnoho dalšího.

Jak to funguje

Jednoduchá instalace

Váš software na podvojné účetnictví nainstalujeme v našem datovém centru, a vy k němu budete mít přístup přes on-line. Bude fungovat stejně plynule, jako kdybyste ho provozovali na svém počítači. My se postaráme o základní nastavení a provedeme vás procesem spuštění na dálku. Nepotřebujete žádné další vybavení. A pokud budete potřebovat pomoc, stačí nám zavolat.

Jak vám můžeme pomoci

s vaším online podvojným účetnictvím
1

Bezstarostný provoz

Uvolníme vás od starostí o provoz serveru a zajistíme stabilní a bezproblémový chod dvojitého účetnictví.
2

Bezpečné úložiště dat

DRAGON CLOUD je vybaven silnými bezpečnostními technologiemi, které chrání vaše data před kybernetickými útoky.
3

Vlastní aplikace pro bezpečný přístup na váš server

Máme vlastní aplikaci DC client pro přístup k vašemu serveru, což zvyšuje bezpečnost. Podrobnosti najdete v FAQ.
4

Podpora pro digitalizaci

Pomůžeme vám integrovat další nástroje pro digitalizaci vašeho podnikání.
5

Flexibilita pro každou firmu

Naše řešení je flexibilní a přizpůsobí se potřebám a velikosti vaší firmy v závislosti na aktuální situaci.
6

Práce z domova

Můžete pracovat z domova a stále mít přístup k aktuálním datům.

Pro koho je naše řešení vhodné

Karel je majitelem malé firmy

Karel je typický technologický geek. Nastartoval malou firmu s několika zaměstnanci, provozují e-shopy a malé prodejny. Karel vede podvojné účetnictví a je vášnivým uživatelem technologií firmy Apple, na kterých běžné účetní aplikace nepracují. S DRAGON CLOUD se pohodlně dostane k účetnictví v cloudu stejně jako jeho kolegové se zařízeními s Windows.

Účetní Mirka

Spolu se svými dvěma kolegyněmi spravuje podvojné účetnictví pro více jak 10 firem. Vzhledem k tomu, že každá bydlí jinde a pronájem kanceláři je drahý, rozhodly se zřídit si účetnictví přes cloud. Díky tomu mohou pracovat z domu a poskytnout některým svým klientům přístup na vzdálený server, aby některé doklady mohli zadávat přímo zákazníci.

V budoucnu chtějí motivovat menší klienty k přenosu jejich účetní programů do cloudu. Cestování za nimi jednou týdně je časově náročné a ekonomicky nevýhodné. Mirčiny spolupracovnice jsou mladé maminky s dětmi a každá ušetřená hodina, kdy mohou pracovat z domu, je pro ně velkou výhodou. Zároveň tímto krokem motivují své zákazníky k ekologické odpovědnosti.

Jak probíhá přesun do cloudu?

Snadný přechod

Přesuneme váš stávající účetní systém pomocí našich specialistů a zajistíme hladký přechod na platformu DRAGON CLOUD.

Minimální výpadek

Nedostupnost vašeho podvojného účetnictví bude jen minimální.

Přizpůsobení času přenosu služeb

Koordinujeme přenos mimo vaše produktivní časy.

Václav Lízal

obchodník, klientský servis

obchod@dragoncloud.cz

+420 533 038 001

Poptávkový formulář