Skip to main content

Cloud CRM software

CRM (Customer Relationship Management) software je zjednodušeně napsáno elektronická evidence kontaktů a obchodních aktivit. Umožňuje firmám efektivně organizovat, sledovat a analyzovat interakce se stávajícími i potenciálními klienty. Budování dlouhodobějších vztahů se zákazníky je pro každý byznys klíčové, a když přenesete CRM systém do cloudu, bude vaše práce ještě efektivnější.

Poptat řešení

Přednosti informačního systému v cloudu detailně

Přístupnost

Cloudové CRM je dostupné odkudkoliv a na jakémkoliv zařízení s internetovým připojením. To umožňuje vašim zaměstnancům pracovat s daty o zákaznících i mimo kancelář, což zvyšuje produktivitu a flexibilitu.

Zabezpečení

Cloudoví poskytovatelé služeb investují značné prostředky do zabezpečení dat. Vaše data jsou uložena v zabezpečených datových centrech a jsou chráněna před neoprávněným přístupem.

Škálovatelnost

Nemusíte se starat o nákup dalšího hardwaru, pokud vaše firma roste. CRM software v cloudu se snadno škáluje nahoru i dolů podle vašich potřeb.

Snadná správa

Poskytovatel cloudových služeb se stará o údržbu serverů, zálohování dat a aktualizace softwaru. Vy se tak můžete soustředit na to, co je pro vás důležité, a to na budování vztahů se zákazníky.

Nižší náklady

Přenesením CRM systeému do cloudu eliminujete nutnost investovat do drahého hardwaru a softwaru. Platíte pouze měsíční poplatek za předplatné, který zahrnuje údržbu a aktualizace.

Pro koho se hodí CRM cloud system?

Pro jednotlivce i malé firmy:

Freelancer – ukládá si informace o klientech, projektech či fakturách.

E-shop – sleduje historii objednávek, chování zákazníků a kampaní.

Restaurace – spravuje rezervace, sleduje preference zákazníků.

Řemeslníci – ukládá si informace o klientech, zakázkách nebo materiálu.

Pro střední firmy:

Prodejní oddělení – sleduje prodejní pipeline, analyzuje výsledky kampaní a sdílí data s kolegy.

Zákaznický servis – řeší požadavky klientů, sleduje historii komunikace a analyzuje spokojenost klientů.

Marketingové oddělení – segmentuje cílové skupiny, automatizuje kampaně a sleduje výsledky.

Personální oddělení – spravuje databázi uchazečů o zaměstnání, sleduje proces náboru a onboardingu.

Pro velké firmy:

Mezinárodní korporace – sdílí data o klientech a aktivitách napříč celou firmou a analyzuje trendy na globální úrovni.

Finanční instituce – sleduje klientské portfolio a analyzuje rizika.

Telekomunikační společnosti – spravuje zákaznické smlouvy, sleduje spotřebu dat a nabízí personalizované služby.

Státní správa – spravuje data o občanech a poskytuje služby.

Při výběru poskytovatele cloudu pro CRM software je důležité

1

Zabezpečení

Poskytovatel cloudu by měl splňovat nejvyšší bezpečnostní standardy a mít zavedeny robustní bezpečnostní protokoly pro ochranu vašich dat. U nás je bezpečnost na prvním místě.
2

Spolehlivost a dostupnost

Ujistěte se, že poskytovatel cloudu má spolehlivou infrastrukturu s vysokou dostupností, která zajišťuje, že budete mít k vašim datům vždy přístup. My v DRAGON CLOUD máme definovanou dostupnost na 99,99 %.
3

Škálovatelnost

Je důležité, aby poskytovatel cloudu dokázal škálovat své služby tak, aby rostly s vaší firmou. My umíme zvyšovat nebo snižovat výpočetní a úložné zdroje podle vašich potřeb.
4

Cena

Porovnejte ceny různých poskytovatelů cloudu a ujistěte se, že získáváte nejlepší hodnotu za své peníze. Zohledněte nejen počáteční náklady, ale i průběžné poplatky za předplatné, úložiště a další služby.
5

Zkušenosti s CRM

Vyberte si poskytovatele cloudu, který má zkušenosti s hostováním a provozem CRM softwaru. Měl by vám být schopen poskytnout odbornou podporu a pomoc s implementací a používáním vašeho CRM systému.
6

Dodržování předpisů

Ujistěte se, že poskytovatel cloudu dodržuje všechny relevantní předpisy týkající se ochrany osobních údajů a zabezpečení dat.
7

Reference

Před výběrem poskytovatele cloudu si přečtěte recenze a reference od jiných firem. CRM u nás má například firma Erste Grantika Edvisory.
8

Smlouva o úrovni služeb (SLA)

Pečlivě si přečtěte SLA poskytovatele cloudu a ujistěte se, že rozumíte zárukám výkonu, dostupnosti a podpory. U nás máme smluvně vše jasně definované a zákaznický servis je vám k dispozici 24/7.

Jak probíhá přesun do cloudu?

Snadný přechod

Přesuneme váš stávající účetní systém pomocí našich specialistů a zajistíme hladký přechod na platformu DRAGON CLOUD.

Minimální výpadek

Nedostupnost vašeho podvojného účetnictví bude jen minimální.

Přizpůsobení času přenosu služeb

Koordinujeme přenos mimo vaše produktivní časy.

Václav Lízal

obchodník, klientský servis

obchod@dragoncloud.cz

+420 533 038 001

Poptávkový formulář