Skip to main content

Rosteme a potřebovali bychom přiložit pár dalších rukou k dílu.

Aktuálně jde o dvě pozice:

  • Specialista IT podpory s angličtinou

Budete zajišťovat IT podporu zaměstnanců přímo v lokalitě našeho velkého korporátního zákazníka.

 

NÁPLŇ PRÁCE

Podpora zaměstnanců a obchodních reprezentantů dané společnosti:

  • přijímání požadavků od zaměstnanců a jejich zakládání do helpdeskového systému
  • prvotní analýza požadavků a jejich řešení či delegování na vyšší úroveň podpory
  • dohled nad realizací požadavků ze strany vyšších úrovní podpory
  • instalace a předávání nových zařízení pro zaměstnance
  • vzdálená podpora zaměstnanců v terénu, včetně technického zastřešení akcí a meetingů

Podpora lokální sítě:

  • kontrola antivirové konzole z hlediska aktuálnosti
  • aktualizace OS stanic
  • kontrola a správa Wi-Fi sítí

Správa multimediálních technologií:

  • multimodální tabule
  • kamery pro on-line konference
  • ozvučení pro online školení

Udržování dokumentace o lokální síti:

  • HW a SW inventura
  • řešení zápůjček pro zaměstnance

Rozvoj IT:

  • podílení se na rozvoji IT ve společnosti, účast na IT poradách a návrhy na zlepšení z lokálního prostředí
  • informování uživatelů o změnách a novinkách v IT prostředí, u větších změn organizace školení nebo příprava návodů
  • komunikace s dodavateli IT hardwaru

CO OČEKÁVÁME

  • IT vzdělání není nutností, neobejdete se ale bez předchozí alespoň dvouleté zkušenost v IT podpoře
  • základní znalost administrace prostředí Microsoft 365 – minimem je zkušenost se zakládáním emailů
  • orientace v ENTRA ID
  • znalost Microsoft Teams Rooms, OneDrive
  • základní znalost SharePoint, tvorba základních stránek apod.
  • znalost prostředí iOS /migrace iPhone, iPad na nové zařízení, mazání a znovuobnovení pro nové uživatele apod.
  • znalost Power Apps a tiskového prostředí Konica Minolta je výhodou
  • obecnou technickou dovednost pro správu multimédií (vystačíte si se základními dovednostmi, nejedná se o profesionální práci)
  • zkušenost se zajišťováním eventů Vás rozhodně upředností, ale není podmínkou
  • anglický jazyk na velmi dobré komunikativní úrovni – denní komunikace s globálním týmem
  • velmi dobré komunikační schopnosti pro efektivní řešení požadavků zaměstnanců a nadřízených
  • schopnost naslouchat, porozumět a jednat s běžnými uživateli pracovních stanic

CO NABÍZÍME

  • příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 5
  • spolupráci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr, případně spolupráce na IČ, pokud to bude vhodné
  • zapracování od zkušeného kolegy je samozřejmostí, nehodíme vás do vody
  • profesní rozvoj a vzdělávání je naší prioritou
  • možnost být součástí progresivního IT týmu a účastnit se zajímavých IT projektů
  • 3 dny Sick Days a občasná možnost Home Office (v omezené míře)
  • stravenkový paušál
  • nástup možný ihned / dle domluvy
  • Technická podpora zákazníků cloudového řešení Dragon Cloud.

Naši zákazníci jsou menší firmy, které na platformě Dragon cloud provozují svoje účetní a ERP systémy. Cílem naší podpory je zajištění plynulého chodu infrastruktury pro tyto systémy.

NÁPLŇ PRÁCE

  • přípravu a instalace virtuálních Windows serverů pro provoz účetních a ERP systémů
  • spolupráci s implementátory ERP na migracích systémů
  • nastavení uživatelů a jejich práv na serverech
  • instalace tiskáren a skenerů pro práci na serverech
  • instalace Offce aplikací pro uživatele
  • instalace a nastavení Office365 pro použití na serverech a stanicích uživatelů
  • správu a nastavení tenantu Office365
  • správu provozovaných serverů jejich aktualizace apod
  • definované aktualizace účetních a ERP systémů

CO OČEKÁVÁME

  • IT vzdělání není nutností, neobejdete se ale bez předchozí zkušenosti v IT podpoře
  • znalost instalace a správy Windows serverů
  • znalost instalace a správy koncových stanic se systémem Win
  • znalost Mac prostředí je výhodou
  • znalost základní administrace a nasazení Office365
  • velkou výhodou je znalost systému Pohoda, Money S3 případně jiných účetních systémů
  • zvýhodní Vás také základní znalost SQL serveru
  • velmi dobré komunikační schopnosti pro efektivní řešení požadavků zaměstnanců a nadřízených
  • schopnost naslouchat, porozumět a jednat s běžnými uživateli pracovních stanic

CO NABÍZÍME

  • práci pro široké portfolio klientů od těch nejmenších až po velké korporace
  • zajímavou a různorodou práci
  • příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 2
  • spolupráci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr, případně spolupráce na IČ, pokud to bude vhodné
  • zapracování od zkušeného kolegy je samozřejmostí, nehodíme vás do vody
  • profesní rozvoj a vzdělávání je naší prioritou
  • možnost být součástí progresivního IT týmu a účastnit se zajímavých IT projektů
  • 3 dny Sick Days a občasná možnost Home Office (v omezené míře)
  • stravenkový paušál
  • nástup možný ihned / dle domluvy

 

Baví vás práce v IT s koncovými uživateli a práce s novými technologiemi? Stačí nám poslat životopis a budeme vás obratem kontaktovat. Těšíme se na vás!

pište a volejte naší Petře:

✏️ +420 724 647 781

☎️ petra.polusova@gmail.com