Rosteme a potřebovali bychom přiložit pár dalších rukou k dílu.
Aktuálně jde o dvě pozice:
-
Specialista IT podpory s angličtinou
Budete zajišťovat IT podporu zaměstnanců přímo v lokalitě našeho velkého korporátního zákazníka.
NÁPLŇ PRÁCE
Podpora zaměstnanců a obchodních reprezentantů dané společnosti:
- přijímání požadavků od zaměstnanců a jejich zakládání do helpdeskového systému
- prvotní analýza požadavků a jejich řešení či delegování na vyšší úroveň podpory
- dohled nad realizací požadavků ze strany vyšších úrovní podpory
- instalace a předávání nových zařízení pro zaměstnance
- vzdálená podpora zaměstnanců v terénu, včetně technického zastřešení akcí a meetingů
Podpora lokální sítě:
- kontrola antivirové konzole z hlediska aktuálnosti
- aktualizace OS stanic
- kontrola a správa Wi-Fi sítí
Správa multimediálních technologií:
- multimodální tabule
- kamery pro on-line konference
- ozvučení pro online školení
Udržování dokumentace o lokální síti:
- HW a SW inventura
- řešení zápůjček pro zaměstnance
Rozvoj IT:
- podílení se na rozvoji IT ve společnosti, účast na IT poradách a návrhy na zlepšení z lokálního prostředí
- informování uživatelů o změnách a novinkách v IT prostředí, u větších změn organizace školení nebo příprava návodů
- komunikace s dodavateli IT hardwaru
CO OČEKÁVÁME
- IT vzdělání není nutností, neobejdete se ale bez předchozí alespoň dvouleté zkušenost v IT podpoře
- základní znalost administrace prostředí Microsoft 365 – minimem je zkušenost se zakládáním emailů
- orientace v ENTRA ID
- znalost Microsoft Teams Rooms, OneDrive
- základní znalost SharePoint, tvorba základních stránek apod.
- znalost prostředí iOS /migrace iPhone, iPad na nové zařízení, mazání a znovuobnovení pro nové uživatele apod.
- znalost Power Apps a tiskového prostředí Konica Minolta je výhodou
- obecnou technickou dovednost pro správu multimédií (vystačíte si se základními dovednostmi, nejedná se o profesionální práci)
- zkušenost se zajišťováním eventů Vás rozhodně upředností, ale není podmínkou
- anglický jazyk na velmi dobré komunikativní úrovni – denní komunikace s globálním týmem
- velmi dobré komunikační schopnosti pro efektivní řešení požadavků zaměstnanců a nadřízených
- schopnost naslouchat, porozumět a jednat s běžnými uživateli pracovních stanic
CO NABÍZÍME
- příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 5
- spolupráci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr, případně spolupráce na IČ, pokud to bude vhodné
- zapracování od zkušeného kolegy je samozřejmostí, nehodíme vás do vody
- profesní rozvoj a vzdělávání je naší prioritou
- možnost být součástí progresivního IT týmu a účastnit se zajímavých IT projektů
- 3 dny Sick Days a občasná možnost Home Office (v omezené míře)
- stravenkový paušál
- nástup možný ihned / dle domluvy
-
Technická podpora zákazníků cloudového řešení Dragon Cloud.
Naši zákazníci jsou menší firmy, které na platformě Dragon cloud provozují svoje účetní a ERP systémy. Cílem naší podpory je zajištění plynulého chodu infrastruktury pro tyto systémy.
NÁPLŇ PRÁCE
- přípravu a instalace virtuálních Windows serverů pro provoz účetních a ERP systémů
- spolupráci s implementátory ERP na migracích systémů
- nastavení uživatelů a jejich práv na serverech
- instalace tiskáren a skenerů pro práci na serverech
- instalace Offce aplikací pro uživatele
- instalace a nastavení Office365 pro použití na serverech a stanicích uživatelů
- správu a nastavení tenantu Office365
- správu provozovaných serverů jejich aktualizace apod
- definované aktualizace účetních a ERP systémů
CO OČEKÁVÁME
- IT vzdělání není nutností, neobejdete se ale bez předchozí zkušenosti v IT podpoře
- znalost instalace a správy Windows serverů
- znalost instalace a správy koncových stanic se systémem Win
- znalost Mac prostředí je výhodou
- znalost základní administrace a nasazení Office365
- velkou výhodou je znalost systému Pohoda, Money S3 případně jiných účetních systémů
- zvýhodní Vás také základní znalost SQL serveru
- velmi dobré komunikační schopnosti pro efektivní řešení požadavků zaměstnanců a nadřízených
- schopnost naslouchat, porozumět a jednat s běžnými uživateli pracovních stanic
CO NABÍZÍME
- práci pro široké portfolio klientů od těch nejmenších až po velké korporace
- zajímavou a různorodou práci
- příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 2
- spolupráci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr, případně spolupráce na IČ, pokud to bude vhodné
- zapracování od zkušeného kolegy je samozřejmostí, nehodíme vás do vody
- profesní rozvoj a vzdělávání je naší prioritou
- možnost být součástí progresivního IT týmu a účastnit se zajímavých IT projektů
- 3 dny Sick Days a občasná možnost Home Office (v omezené míře)
- stravenkový paušál
- nástup možný ihned / dle domluvy
Baví vás práce v IT s koncovými uživateli a práce s novými technologiemi? Stačí nám poslat životopis a budeme vás obratem kontaktovat. Těšíme se na vás!
pište a volejte naší Petře:
✏️ +420 724 647 781
☎️ petra.polusova@gmail.com
